søndag 1. august 2010

Litt mere bilder.

Fra fergeleiet til Skarberget.På vei hjem. Dere ser vel ferga i bakgrunnen?? Helsikes kameraet,jeg har prøvd å ta bilder,og dette var det jeg fikk,å da var det slutt.
                                                                                                            

Her er det som møtte oss da vi kom hjem.Ei svigerinne av meg hadde vært her noen dager.Gubben mente de bare kunne knyte igjen så skulle han ordne det når vi kom hjem.Å jaggu skal han få ordne opp ja. 













Jeg har fått vasket litt klær jeg.Tanken var å henge det på altanen.Og det blei bare med tanken.Her ser dere grunnen.


Og her endte klærne.Henger mere på badet. :) Å jeg kommer ikke til å henge ut mere klær på altanen før det har vært frost.Garantert.

2 kommentarer:

Jorun sa...

Jasså, så du liker heller ikke edderkopper Sonja? Jeg fan en KJEMPESTOR en inni et stort badehåndkle som hadde hengt ute på verandaen jeg! Etter det tar jeg og rister hver ting skikkelig før jeg tar det med inn...

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Man føler seg jo litt dum som lar seg skremme av de småe dyrene.Men du er jo tøff som tørr å ta å riste tingene.Så tøff er ikke jeg.