tirsdag 3. august 2010

Litt handlling.

Jeg må bare innrømme det.Æ har handlet garn.Slankingen av lageret fortsetter,men noen ganger bare må man ha litt.Var på Jekta i Tromsø.Jeg (æ skulle bare se) å Vibeke var innom Bundingen.Der fant jeg dette heftet.Jeg skulle bare ha det.Er ikke helt sikker på at jeg ikke har heftet fra før,har ikke rukket å sjekke enda,syntes jeg kjente noen av mønstrene,skal sjekke i morgen.Men tenk,for å få heftet måtte jeg kjøpe garn.Ikke mengder da,men i allefall 1 nøste,Så da kjøpte jeg like godt rød og beige Fritidsgarn.Puh,endelig fikk jeg noe nytt garn. :)  Vi var på (Gøy på) Sommarøy.Det er en kjempefin plass.Ser rett ut mot stor havet.Litt håndarbeids salg hadde de der.Åssa garn.Datt litt for denne store lilla spraglete hespa.185 g med garn.Gleder meg til jeg kan prøve pinnene mine på det.

Ingen kommentarer: