søndag 1. august 2010

Her skal det fikses.

Gubben fortalte før helga at nu skal huset fikses.Altan forran hele huset,1 av de 3 store vinduene skal bli til dør ut til altanen.Stua har trepanel,og det skal males,taket likeså.Å nytt gulvbelegg blir det også i stua og kjøkkenet.Garderobeskapene vi har på soverommet er uten dører,der skal det bli nye med skyvedører.Vi trenger det,for vi har ikke gjort noe,å til neste år er huset 30 år.Skal legge ut bilder når vi skal begynne.Så barn å svigerbarn,har dere lyst til å jobbe??? Her trenger vi vel litt hjelp. :) Gubben er litt glad i panel,for det er jo så lett å ha på.Badet og stua er i hel panel.og 3 andre rom har bryst panel.Jeg måtte til slutt varsku at blei det mere panel,ja da flyttet jeg ut.Gubben hater å male. :)

3 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Dette vert spennande!! Lykke til.

Gunn`s Kort sa...

Låner du bort gubben din, når dere er ferdige:))

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Gubben er snekker,men har skiftet beite.Som andre med fagmann i huset,så har han ikke vært såååå ivrig her hjemme. :) Han er flikere med husarbeid.For noen år siden sa jeg at gulvbelegget var egentlig utslitt.Er noen huller i det.Men nei,det var det ikke.Så etter ei stund foreslo jeg at vi kunne bone det.Boning????Det var det ingen vits i,for det var jo utslitt.Så denne oppgraderingen av huset er virkelig noe jeg ser fram til.Å jada Gunn,han kan du få låne. :) :) :)