torsdag 12. august 2010

Grrrrr,mangle garn.

Fant til slutt ut at sjal,sjal kunne jeg strikke av det Vienna garnet.Kom over et der det skulle være 50 g.Å det hadde jeg jo nok til.Men det jeg ikke tok med i beregningen var at Vienna kun var på 95 meter.Vet ikke når neste bytur blir,så jeg måtte innom Din hobby og spørre noen der om de hadde noe de ikke brukte.Har fått napp. :) Men gamla kunne jo ikke bare sitte der med hendene i fanget og tvinne tomler.Starta med lesta til Einar,er snart ferdig med vrang borden på begge lestan.Men kan man ha bare 1 prosjekt på gang??Går det an??Næææææsssssjjjj,stakk hånden inni en pose,igjen.Og denne gangen kom det opp en genser.Å den er gammel,noen å 20 år.Nesten ferdig med bolen,mønsteret er et troll.Garnet,det trur jeg er Sally,det er det lenge siden de har hatt på butikken.Nu er problemet,hva skal det bli av det opprekte garnet???Tips mottas med stor takk.Sikkert andre med bedre fantasi,men husk,gamla er ikke noen proff strikker.

1 kommentar:

Jorun sa...

Så ergelig det er å mangle garn...