søndag 1. august 2010

Ferie tid.

Vi kjørte til Tromsø den 28.07 og kom hjem i morrest kl. o5oo.Hardt å kjøre i ett.Gubben kjørte og jeg strikka.Har ikke mange bilder,for kameraet svikter når jeg prøver å zoome inn. Her oppdaget jeg et skilt i/på Trofors.Vi stoppet ved Trixi og fikk oss litt mat.Regnet med at det var stengt når vi var der i ca 18-19 tiden.Men dere ser,jeg glemmer ikke å se visse ting.Jeg plagdes mye før jeg fikk tatt bilde.


Her måtte jeg prøve kameraet.Dæ... hvor jeg plagdes.Husker ikke hvor dette er tatt.Zoomen stengte kameraet,så måtte jeg ut med batteriet og bantes.


Vi var en tur på Trømsø museum, http://www2.uit.no/ikbViewer/page/tmu?p_lang=2.Mye interessant å se der.Jeg tok dette bildet,som dere ser,fantasien min er det ikke noe i veien med.Men anbefaler et besøk dit.    
Bestefar å Ingeborg prøver å få lage litt gnister.
                                                                                                                                                                                    

1 kommentar:

Lissie sa...

Blir spennende å se hvordan alt blir når det er blitt pusset opp!

Koselige bilder og ferierapport! :)
Den søpla... ser ut som skjærene har vært der. Hehe

ha en god helg videre!