tirsdag 10. august 2010

Baggy lue.

Laga 2 stk.Etter samme mønster.På den siste gjorde jeg en liten vri.7 p rett,1 omg r,1 omg vr og 1 omg r.Så nu har jeg ikke mere koksgrå og orange i Farytale garn.Dårlig bilde,men har aldri sagt jeg var fotograf. :)Denne slankingen går jaggu sakte,men litt garn forsvinner da.Neste prosjekt???? Ja,det er ikke godt å si hva det blir.Lurer på om jeg skal ned i en pose på stua å finne garn eller i skapet og stikke hånden i en pose der og se hva som kommer opp og bestemme prosjektet etter garnet.Jammen blir det mye tenking på gamla. :) Mønsteret på Baggy hua (dialekt ord) fant jeg her. http://blogg.hobbyboden.com/lillebla/index.php?cat=1381 

1 kommentar:

Bococco sa...

Hei! :)
Tusen takk for at du deltar på candyen min. :)
jeg kan ikke se noe innlegg om dette hos deg. Kanskje jeg ikke ser så god t ;)
Fint hvis du gjør den godt synelig.

agnete