lørdag 7. juli 2012

 Her er pleddet ferdig.Var sikker på at æ hadde mer enn nok med rosa.Garantert masse rosa.Men som dere ser av det grønne,så skal man ikke være så garantert sikker på noe ting,å det rosa mellom det grønne var nok ikke helt likens rosa som resten.Åssa var æ sikker på at æ iallefall hadde 2 nøsta med grønn.Jepp,helt sikker var æ.Ehhh,fant 1 nøste.Men æ er sikker på at det ligger 1 nøste til en eller annen plass.Her blei æ kvitt 332 gr med garn.
Er med på Ingen bønn på hobbyboden.Å der skal man bruke av lageret.Men så er det nu en gang slik at man kommer ikke langt med 1 nøste av ditten og datten.Heldigvis så har vi 3 måneder i året at vi får kjøpe noen nøsta.Juli er en slik måned.300 gr har vi lov til å investere i.Skal prøve å få ferdig ei jakke,hua å læsta til    
lille Sinikka sofie.Har lagt opp til jakka,så 1 nøste mangle her,åssa måtte æ kjøpe 1 nøste hvit i dag.Så da har æ kjøpt min rasjon med garn.Nu blir det ikke mere garnkjøp før på desember.Skal si æ har strevd med de 6-7 omg på jakka.Fant ut at æ har strikka feil på feil.Ikke min feil,sikkert en vanskelig unge å lage noe til.Har plagdes med alt æ har prøvd å lage til den lille tøtta.Åssa er det ikke bare bare å finne et lett å enkelt prosjekt.For det er min greie,enkelt,lett å fort å lage.ha ei fortsatt fin helg.

1 kommentar:

Jorun sa...

Hei Sonja :)
Utrolig lenge siden jeg var innom deg... Beklager...
Det går i det hele tatt litt tregt med blogging også, og ennå tregere med bloggbesøk.
Ble ganske så deppa og litt skremt etter et legebesøk for noen måneder siden. Man mente jeg hadde kreft...
Men det viste seg å ikke være tilfelle, heldigvis. I stedet fant de ut at jeg har problemer med hjertet... Ja ja. Noe skal det jo være...
Hyggelig å titte i bloggen din igjen! Koselige bilder du har lagt ut... Og sulten ble jeg da jeg så fiskebollene dine!!
Håper du har brukbart sommervær? Hører jo så mange klager over været i Norge i år...