fredag 15. oktober 2010

Uke planer.

De var mange denne uka som har gått.Jeg skulle feste trådene på diverse ferdig ting,få ryddet opp etter at storebror var her å ellers være ei flink husmor.Jepp,så flink er jeg til å planlegge.Nu er det helg,å har jeg fått gjennomført mine planer??? Kjente vet svaret.Et stort NEI.Men jeg har snart strikket 1 par leggiser.Så litt flink har jeg da vært.Å i skrivende stund nytter det nesten ikke å rydde.Skal skryte av meg selv,jeg er flink til å bruke folk når jeg ser at de slenger med armene eller går å terger andre.Da bør de helst ikke være i nærheten av meg,og jeg mener de har veldig mye energi å trenger å få det ut på husarbeid.Men mange hender er bedre hjelp enn 1 par. :) :) :) Bilder av et hjem med rot har jeg ikke,å om jeg har hatt det,så har jeg ikke tort å vise det frem.Dessuten,jeg har et hjem jeg,å det er mye bedre å ha rot i huset enn rot i hodet. :) :)

Ingen kommentarer: