søndag 16. september 2012

Ja ka skal man si???

 Vottene er grei nok å forklare.Her er 1 nøste i den store "blikvittmestmuligarn"slankingen blitt borte.Regner med at disse blir julegave til ei pia.
Men denne,denne kan æ ha litt vanskeligheta med å bort forklare.Glemte å avbestille den så dermed havnet den i postkassen.Fant ut at æ slettes ikke skulle ha boka.Egentlig er æ ganske flink til å avbestille eller å sende tilbake glemte ting.Så boka SKULLE sendes tilbake.Helt til æ satt i går å funderte på hva æ skulle gjøre når vottan var ferdig.Så litt nøyare i boka.Å det er vel de fleste enig i,når man blar i ukjøpte bøker så  man betale for de. :) Egentlig mange fine puta inni her.Så mens æ vente på nytt år å æ har "lov" til å kjøpe garn så skal æ "planlegge" hvilke garn som skal kjøpes.Slankingen eller ryddingen i garnet fortsetter.Nu har æ begynt på et smalt skjerf i garnet Twins.Et ukjent garn for mæ,fått av en eller annen.Å har du ideer for å bli kvitt 1 å 2 nøsta tar æ med glede i mot alle tips.Åssa ideer til reste hekling tar æ å imot.

2 kommentarer:

Vibbedille sa...

Hehe ikkje bli FOR imponert for det er jammen litt som burde vært gjort her hjemme, men man tar det som det faller seg i dette huset hehe

Har eg en GOD dag svinger eg meg litt det hjelper på samvittigheten, men akkurat Jr sitt rom er en fryd fordi det det nettopp er ryddig ;)) Når man først må rydde for å vaske, ja da begynner det å bli kjedelig hehe

KOS deg og ha ei flotters uke!

Vibbedille ;))

reSIRIkulert sa...

Heisan
Du har vunne min give away ;o)
Send meg namn og adresse, så får du snart ei pakke i posten.
Siri