torsdag 22. september 2011

Vikinggarn.

Fant ikke innlegg om hvorfor jeg ikke er så begeistret for dem.Men jeg kan lage et lite et æ.Kjøper kun for å få ferdig prosjekter når jeg lager noe med garnet jeg har i mine poser fra dem.Om det var i fjor eller året før,husker jeg ikke.Kjøpte 2 nøster,for jeg hadde lagt igjen strikkingen hjemme.Kassadama sa at det var 2 forskjellige farger,men tenkte at det var jo ikke farlig,hadde jo andre nøster fra Vikinggarn æ kunne spe på med.Fargenr å partinr var de samme på begge nøstene.Så fant æ ut at dette måtte æ spørre om,er det ofte slik,kan man ikke stole på det med de numrene?? Sendte mail å bilde av garnet.Fikk til svar at de ikke fikk til å se forskjellene,og at æ kunne henvende meg på butikken for å få nytt.Nei nei,tenkte jeg,å sendte inn de 2 nøstene.Syntes at det er de som skal svare meg på hvorfor det var så stor forskjell å om jeg kan stole på at numrene de setter på sine nøster er riktige.Siden har jeg ikke hørt noe fra de.Æ er ikke ute etter å få mange nye nøster,men et svar.Men jeg må innrømme at æ skryter ikke av de heller.Æ bruker å varsku folk om at de må sjekke fargene nøye å ikke bare numrene.

1 kommentar:

Tove sa...

Jeg og har ved et par anledninger ant ugler i mosen ved kjøp av garn fordi jeg synes fargen har sett ganske forskjellig ut til tross for magebåndet. Har i enkelte butikker sett at magebånd er falt av og av og til også borte, og når det er falt av flere nøster tror jeg ikke nødvendigvis betjeningen alltid tenker så mye på at de setter rett magebånd på rett nøste.... Når det er sagt så unnskylder ikke dette dårlig service fra Vikinggarn, selv fikk jeg supergod service fra Dalegarn da jeg kjøpte dyre nøster fulle av skjøter. Så stå på krava! :-)