onsdag 17. august 2011

Prøver noe nytt.

Nu mens æ går sykemeldt har jeg hatt lyst til å prøve nye ting.Jeg holder fortsatt på med den matten.Har vel strikket 10 omganger.Så det får jeg til.Har dere noen forslag på annet jeg kan lage av gamle sengklær,bare kom med tips og linker.

Prøvd meg å på nupereller.Får til begynner knutene.Å der var det stopp.Ikke så artig å bare slå begynnerknuten å ikke få prøve det skikkelig i praksis.Vet æ har mønster på slikt,en eller annen plass.Trur æ må leite etter det så jeg får prøve det skikkelig,med mønster og You tube som hjelp.

I dag har æ lyst til å prøve meg på det som er aller vanskeligst.SYMASKIN.Har sotte her og mannet meg opp til å hente den fram fra skapet.Noe slikt skal vel egentlig brukes,å ikke stå bortgjemt,eller??Har gjemt noen tips til lette prosjekter fra en eller annen blogg.Trur jeg må finne det fram mens lysten er der.

Har søkt om å få kortet tilbake,å der var det 6 ukers behandlings tid.Så da har jeg enda noen uker på meg til å lære noe nytt.Etter å ha prøvd symaskinen (min store skrekk) må jeg vel finne noe annet jeg kan prøve meg på.Skal legge inn bilde senere av mine prøve prosjekter.Ha en fin dag til alle mine lesere,å ønsk meg lykke til med symaskinen.

Ingen kommentarer: