tirsdag 9. august 2011

Prøveprosjekt.

Vi har endel utslitte sengeklær.Utskiftning trengs virkelig.Flink og iderik :) som jeg er vil jeg prøve å se om jeg klarer å skape noen av de om til noe annet.Her har jeg lagt opp 26 m på pinne nr 15.Det er tungt,og går tregt framover.Når jeg har fått litt mere framgang,må jeg prøve styrken i "matten".Da skal jeg slite litt i den,er jo ikke noe vits i å ha noe som går i stykker med en gang.Har begynt på omg nr 3.Må vel rote litt rundt på nettet og se om jeg finner noen som er mere iderike enn meg.

4 kommentarer:

Annelive sa...

Har selv heklet noen av disse mattene, ligger mange flott ute på ravelry. Lykke til med heklinga.
Annelive

Brit Strikkenerd sa...

Spennende prosjekt, gleder meg til å se mer av dette!! God ide å ta med seg videre:)

gyldenkron sa...

Oi, det var litt av et prosjekt

Jorun sa...

Dette ser spennende ut Sonja!
Her har det dessverre blitt veldig lite tid til bloggbesøk i det siste... her er ferietid og kjempevarmt nå, så vi tilbringer all tid på stranda.