fredag 25. mars 2011

Noe småtteri er ferdige.

 Lesta til Einar.Nr 2 er ikke avbildet.Var med i Vm alongen hos hobbyforum,og dette var alt æ klarte å få ferdig.Lest nr 2 tok litt tid å strikke.
 Her er fiske tua.Den er fra farge alongen hos Din hobby.
Disse små fotan tilhører Ingeborg.Ho fikk rosa leggvarmere.Skulle egentlig være Hello Kitty på dem.Men dæsken ta kor æ plagdes.Så jeg måtte bare ty til rett å vrang strikking.I morgen er det tur til Åfjord.Da skal jeg skeie ut,1 nøste grå eller grønn blir det på meg da.Har ikke de fargene i lageret,litt merkelig,egentlig for det er jo så mange nøster i skapet.Skal lage noe til Einar,men hva det skal bli røper jeg ikke enda,åssa må jeg finne på noe til Ragnhild.Ho har jo ikke fått noe,stakkars.Mens jeg venter på garnet,har jeg 1 tue på pinnene og har funnet fram et hekleprosjekt som er 3-4 år gammelt.Ei gardin kappe,har kommet over halvveis,så da må jeg vel prøve på å få den ferdig.

1 kommentar:

Irene sa...

Innom og hilser på en lørdagsettermiddag. Ser deg ikke så aktiv på hobbyvenner.no for tida. Håper du vil være med oss mer der når du får tid! Akkurat nå har vi jo akkurat delt ut (u)venn for ekkelt garn, og vi er midt i en kunststrikk-along - og og og....