lørdag 19. mars 2011

Data ute av drift.

I 8 daga har vi vært uten data.Abstinenser har jeg hatt.Det har vært så galt at jeg har gjort litt husarbeid. :)Den "svarte" boksen uti gangen slutta å fungere.Men egentlig har man jo bare godt av å ta seg en pause.I tillegg til husarbeid har jeg strikka litt.1 par lesta til Einar,1 par leggvarmere til Ingeborg,1 par sjy votta å 1 hello kitty sitteunderlag har jeg gjort ferdig.Det som var vanskeligst med å være uten data,var jo at jeg måtte leite etter mønster i mine egne,og det er jo som når damene aldri har noe i skapene å ha på seg,alt jeg selv har er så kjedelig.Sikkert et kjent fenomen.Bilder av det jeg har laga har jeg ikke.Gitt bort før jeg tenkte på bilder.Begge ungene har vært hjemme med verdens fineste unger.Bestefar kom en dag hjem med 3 krakker som han har laget.Var jo klart at de måtte ha det.På badet har Ingeborg og Einar måtte stått på en gammel høytaler når tenner skulle pusses.Men bestefar lagde 2 krakker til,for Vibeke skulle ha med seg 2 nordover,og da var det likare med flatpakkede krakker.Merete fikk Einar sin med seg ferdigmontert.     
Også se på denne bloggen.     http://ide-puffen.blogspot.com/   Syntes denne puffen var litt stilig.                              

1 kommentar:

Vibeke sa...

hehehe, ja æ regne med abstinensan va ganske så heftig. :-) Å så flotte unga da gitt. :-)