mandag 7. februar 2011

Er her enda. :)

Litt lat når det gjelder blogging.Lager innlegg bare når jeg har fått noe ferdig.I helga blei jeg ferdig med et par tøfler i dominostrikking,og 1 par ankel tøfler,har ikke rukket å tøve de og festet alle trådene,men jeg jobber med saken.Dominostrikk er jo så enklet,trenger ikke å sy de sammen,kun feste noen tråder.Passer meg ypperlig.Slanker garnlageret gjør jeg å.Sakte går det framover,eller skal jeg si nedover i garnhaugen,å litt økning blir det også.Torsdag måtte jeg kjøpe 2 nøster med Østlandsgarn for å få ferdig tøflene,også oppdaget jeg at jeg jammen ta hadde glemt å ta med meg strikkingen som jeg skulle ha i bilen på tur til Steinkjer.Og resultatet blei 2 nøster med rosa Senjagarn.Hadde jo ikke rosa garn,og tanken var at jeg skulle lage leggvarmere,men var ikke helt fornøyd med rosafargen.Så jeg leita i lageret mitt,og der fant jeg noe gammelt Mamsell,i skikkelig rosa.Også måtte jeg ha 1 nøste svart babyull.Gubben fikk med seg handleliste,og kom hjem med 2 nøster på lørdag.Så nu må pinnene få skikkelig fart på seg.Her er bildene jeg har tatt av produkt.    


Skal begynne på noen perlesmokker nu,som er bestilling.    

Ingen kommentarer: