fredag 22. november 2013

Medaljens bakside.

Husarbei e ikke arti.Æ slit når æ må arbeie.Kor i f.. finn barnefamilia ti tell alt??Bilde over e foten under tv'n.Men æ har aldri kalt mæ førr husmor.Å æ tåle heldivis støv. :) Igår vaska æ gulvan i stua å kjøkkene,å vaska rundt tv'n.Må vel bare prøve å bli flinkare.
 Hadde veldi løst tell å strikke en selekjole.Fikk den jaggu ferdi.Men /%(¤&)%%%75(/&&(/&# æ har fått nån feila på den.Første feil e sauan .Glæmte 1 omg me kvit på fotan.Så da fant æ ut at de sauan holdt på å lægge sæ.Va nesten ferdi øverst.Da fikk æ se &=)((&%)(/&(=?/`/&/%=  åssa(&=)/%)&%/&)=&.Æ har bantes mye.Glæmte å sjække nr på nøstan.Så der kom feil nr 2.Jaja tænkte æ.når ingen av nøstan hadde likens fargenr så fikk d bare bli sånn.Flink som æ skulle være skulle æ gjøre den HELT ferdi.Altså feste tråan.Som tenkt så gjort.Lange tråa e ikke festa,men de korte e strikka inn.Trudde æ.Æ klarte (/&¤=!¤(?!"&/ å klippe av en kort ende som æ trudde va strikka inn i det svarte felte.Kronidioten.Så nu må æ vel jokse d tell me maskesting.
 Åssa får kjolen ku knappa.Hadde ikke saueknappa. :)
 Her går d i hjerta å.Har laga endel av de hær.Fikk 4 stk av de i lilla.Har noen i andre farga å.
Har laga mere småtteria som æ ikke har tatt bilde av.

6 kommentarer:

ASK sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min!
Selekjolen er kjempefin, bra du ikke gir opp med det første ;-)

Elin sa...

Jepp! Maskesting er en undervurdert metode for å fikse litt her og der. ;) Godt å se at det er noen som ikke har støv på hjernen. Masse flott du har strikket. Tommel opp! :-)
Ha en flott advent!

Soline sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-)

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Nei Ask,æ gir ikke opp.Men den tunikaen ligg enda uferdig. :)
Tusen takk Elin.

Jorun sa...

Nydelige ting du har laget Sonja!

Nei husarbeid er jeg heller ikke glad i... Men jeg var flinkere før. Min mor sier det er alderen... Lysten til og vaske dabber vel kanskje av med årene? Nå gjør jeg det jeg MÅ...og hverken mer eller mindre... ;)

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Takk Jorunn P.Det var godt å vite at det ikke bare er æ som slit med husarbeid. :)