søndag 6. november 2011

Herlige barnehender.

Einar og Merete kom hit på fradags kveld.Lørdag "stakk" Merete av og for på besøk.Vi fikk noen timer kosetid med Einar.Gubben tok han med ut for å reparere motorsag.Det han ikke tenkte på var at Einar var redd for kraftige lyder. :) Så han startet motorsaga og Einar satte i å hylskrike.Og forsvant bak bilen.Så jeg tok meg en tur ut og hadde han mens gubben gjorde seg ferdig med saga.Etterpå var det tid for å rydde/mekke litt på bilen.Einar mekket bak i eksosrøret,med skrujern og fingrene. :) Og her ser dere resultatet.Det sunneste jeg ser er unger som kommer inn skitat. :) I dag råder stillheten.Einar og Merete har dratt.De skulle i bursdag.Jeg hadde noen planer.Einar kunne være igjen,åssa skulle vi ta buss og tog til Stjørdal på onsdag.Men de planene gikk i vasken.  Er glad for at vi bor litt ensomt til.I går kveld for svigerforeldrene til Merete forbi med hurtigruta.Merete fikk beskjed om å blinke med lysene når hurtigruta passerte.Og snill som ho er gjorde ho det.Og svigerforeldrene fikk sett hvor Merete og Einar var. :)

4 kommentarer:

Husfruen sa...

"parktanta" til barna mine sa"Er de ikke møkkete når dere kommer å henter de, så vil jeg gjerne ha de en time til" Har to små møkkete barn i bloggen min jeg også, det er liksom ikke sommer før ungene blir virkelig møkkete

Desirée sa...

Det er så koselig med de barnebarnan!

Tusen takk for at du deltar på giveawayen min!

Annelive sa...

Og jeg elsker besteforeldre som lar barn få være barn UTEN tanke på rene klær eller badin etterpå.
Ha en flott uke.
Annelive

gyldenkron sa...

Så herlig å se deilige barnehender. Og spesielt barnehender som har vært i bruk ;)