tirsdag 14. juni 2011

Æ har handlet.

Naboen var å luftet meg i dag.Glemte pengboka i gledes rusen,men hadde med meg 2 sekker med tomgods.Heldigvis.9 jordbær planter blei resultatet mitt.Åssa jeg som ikke spis jordbær da. :) Planen er å plante de i ei krukke,å håpe på at de fæle stygge dyrene jeg har sånn stor respekt for ikke finn ut at de kan bosette seg i krukka. :) Bussen med damene er kommet,så jeg.Bussen "Gøy på landet" bussen.Så nu får man bare håpe på at noen av bygdas ungkarer finner seg et kvinnfolk.Egentlig litt tøft at de tørr å være med på det.

4 kommentarer:

Jorun sa...

He he... Du skriver så mmorsomt Sonja. Og de fæle stygge dyrene? Er det edderkopper? Ja jeg kan ikke si at jeg liker de jeg heller...

Jorun sa...

Skrivefeil!! Jeg vet jo at morsomt ikke skrives med to m'er da, hi hi...

LivM sa...

Jordbær er da så godt! Lykke til!

Lunamon sa...

Lykke til med jordbæreplantene.
Selv fikk jeg to "tuer2 av naboen som hadde rydda i sin åker.
mine kom aldri ned i jorda, men de har masse bær, der dem står nu.
De skal få blomstre og "bære" ferdig før de blir delt opp og planta igjen. Så disse klarer seg godt.

Takk for hilsen i bloggen min, tok bare litt tid før jeg fikk hilsa på deg tilbake :o)