fredag 17. september 2010

Litt av hvert.

Søndag 12.09. var jeg Merete datteren vår på Lisa Williams show i Trondheim.Fòr dit med litt skepsis.Jeg trur og jeg må overbevises.Men spennende var det.Vi skvatt litt til da ho nevnte navnet Astrid (mammas navn bare at ho skrev det uten d),elsker sko (mamma hadde mange sko,og var vel stadig og så på nye) og noe med pusten/kreft (mamma døde plutselig og pappa døde av kreft),men jeg måtte høre mere før jeg rakk opp hånden.Men det gjaldt ei anna i salen.Her er en link til damen. http://www.abcnyheter.no/kultur/100523/lisa-williams-til-norge   Og en ting man kan nevne om dama,ho kunne snakke,og selv jeg forsto det meste,utenom ordet grønnsaker. :)  Så sent søndags kveld var det tilbake til hjemmet,med 3 ekstra i bilen.Vibeke vår andre datter og 2 barnebarn kom på besøk fra Tromsø og skal være her til søndag.Uken har flydd bort.Skjønner ikke at dagene skal fly på det der viset.Vibeke klipte stakkars Ragnhild,ho trengte det vel litt på ene siden.
Her er restene jeg kostet sammen.Stakkars lille jenta. :) Vibeke har tatt før og etter bilde,vet ikke om ho har det på sin blogg.














Ellers har vi lurt på hva det er som skjer her i huset.2 ganger har Vibeke's Ipod slått seg på.Den har vært i låst posisjon.Jeg er ikke så teknisk anlagt,så jeg spør: kan den gjøre det???

Ingen kommentarer: