onsdag 20. april 2011

Klar for påsketur.

 Dette kom gubben hjem med i går.Ja,ikke tru at han har handlet.Jeg fikk det fra arbeids kollegaene.Tru om de vet hva jeg bruker fritiden til???
Og nu er jeg klar for påsketur.Skal putte nedi 1 blad til med mønster.Her er det pinner og garn samlet.Har vært på 1 tur,og da trudde jeg at jeg hadde pakket nok perler,kuler,egg,garn og hekling nok for en tur med hurtigruten fra Rørvik til Bergen tur/retur som jeg vant for 3-4 år siden.Dagen før vi kom til Bergen manglet jeg kuler,egg og garn.Abstinensene fløy i meg.Fant ut at jeg bare måtte sende ei melding til svigerinnen min på Bømlo og høre om ho kom med pinner og garn.Så kjære lesere,pakk ned nok garn,pinner og mønster.Påsken er ei veldig dum tid å bli tom for div. ting.Mange røde dager der du ikke bare kan stikke en tur på butikken.Skal sjekke vesken min en gang til og se om jeg har nok garn og pinner.Jeg har lært.

Ingen kommentarer: