torsdag 22. april 2010

Noen daga siden sist.




Men skal få tatt bilde av lestene i morgen.Idag har jeg vært på bytur.Til Namsos.Var på kontroll med diabetesen.Alt bra .Så var det butikk runden.Jeg fant ingen ting jeg ville ha.Eller jo,1 mønster fra Familien,husker ikke nummeret,men det var fra 93.Fant det på en bruktbutikk.Men jeg ista ikke å kjøpe hele bladet p.g.a. mønsteret.Det var broderi med perler.3 småe bilder.Var innom en bruktbutikk til,og der så jeg bare etter mønster.Men de hadde ikke noe jeg ville ha.Fant ut at jeg ikke kunne komme tomhendt hjem,så jeg kjøpte ei Gullranke og 10 småblomstret stemor(syntes de er de fineste) da jeg kom hjem.

1 kommentar:

Red Hobbitt sa...

Du fikk da handlet litt. Og blomster er jo noe du har glede av lenge. Spesielt gullranke, de må jo omtrent skytes hvis en vil bli kvitt de. Til og med jeg, som ikke er så flink med inneblomster, får den til.
Ha en fin kveld =)